עיצוב אביזרי בית חכם
אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה.
כל כך התרחקנו מהמערה…
אורות כבים ונידלקים סביבנו בהתאם למצב הרוח.
תריסים מוגפים לפי זוית השמש והמזגן מברך אותנו בצנינות מופגנת כבר בכניסה לבית.
רק נחשוב. אולי גם לפני שנבקש, הכל יקרה…הוליווד!
פינוק ,אבל לא רק.
לבית החכם יש יתרונות משמעותיים בחיסכון אנרגייה.
תעצרו שנייה, תסתכלו סביב….כמה אורות מיותרים דלוקים? כמה מחשבים פועלים? מזגנים בחללים ריקים….להמשיך?
אם פינוק שווה לחיסכון- אז אני קונה!
אני מעצבת מוצרים מעל 25 שנים.
מוצרי בית חכם זו נישה יחסית חדשה, אנחנו עדיין לומדים אותה, בודקים את גבולותה.
לדעתי- רק נוגעים בקצה הקרחון..
הגבולות נמתחים מדי יום עם ההתפתחות הטכנולוגית המטורפת סביבנו.
אבל לא רק בגללה,
הגבולות נמתחים כי מעצב תעשייתי חושב על משתמש גם במושגים פסיכולוגיים.
הוא מתייחס לצרכים הילדים שלו ,לאגו שלו, לפחדים ולחירות הרגשיות שלו.
איפיון מוצר
פגישות האפיון סביב השולחן, בסטודיו “מרעיון למוצר”, אנחנו מושכים הכי רחוק שאפשר.
הרעיונות שלנו מטורפים, הם ללא גבולות, ויגיעו לשוק ככל שהוא יהיה מסוגל להכילם.
הקסם שמביאים אביזרי הבית החכם מובע בעיצוב ובחוויית המשתמש גם יחד.
הם “טיפה” אנושיים, יכולים “לקרוא” אותנו, הם “מתעוררים ” כשאנחנו ניגשים אליהם, יודעים לשנות את הסביבה עבורנו. יש בהם משהו רוחש סוד, יש בהם תעלומה ומידע מוצפן…
אחד הפרויקטים היותר טובים עוצב ב”מרעיון למוצר” עם צוות שחושב מעבר לגבולות ומחוץ להרבה קופסאות.
עם צוות חברת IFEEL
מזמינה אתכם ליהנות מהמוצר