סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

מוצר “ליד” (כשהאפיון לא מדויק)

מוצר "ליד"

הייתי שותפה לאורך 28 שנות העבודה שלי ביוזמות שונות שמטרתן הייתה דומה:
להרחיב את סל המוצרים, לשפר את הקיים ו/או להגדיל את השוק.

הצטרפתי לסדנאות, למספר ימים לסיעור מוחות.

התבקשתי להעלות ליצרני חומר גלם וייצרני מוצרים רעיונות למוצרים, מתוך הכרות רבת שנים את החברה.

אבל לא מתוך תהליך חקר מובנה.

חיברתי בין יזמים שפנו אלי עם מוצר חדש לבין גופים שיכולות להוות משקיע אסטרטגי למוצר.


בשיחות עם לקוחות, הועלתה בפני לא פעם הבקשה ל לייעל תהליך הרכבה ,הציע רעיונות להרחבת סל המוצרים, וכו’

רעיונות יש למכביר, אבל תמיד התלוותה אליהם אצלי ההתלבטות, המחשבה…

האם אני מקיפה את כל השיקולים ? האם הרעיון שאציג יהיה מדויק מספיק? האם אני מודעת לתמונה הגדולה?

רעיונות הבאים ממחשבה יצירתית בלבד, לעיתים מצליחים וזה מעולה!

אבל לא תמיד

יש בהם סיכון

מוצר “ליד”, לא מדויק עלול לפגוע גם כלכלית וגם תדמיתית בחברה.

מציעה לעבור תהליך חדשנות מובנה

תוכלו לפנות אלינו לשיחה בנושא.

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
תמונה של מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

סטודיו לעיצוב מוצר

בבואכם להחליט איזה סטודיו עיצוב מוצר מתאים עבור החברה שלכם או הרעיון שיש לכם, יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים עליהם דגש. אחד הדברים הראשונים שעליכם להבין הוא באיזה שלב המוצר שלכם נמצא: האם אתם כבר סגורים על עיצוב מסוים? האם אתם רק בשלב גיבוש רעיון או שמע מדובר כבר בעיצוב מוגמר?

להמשך קריאה »

  פשוט ובלי הרבה סיכון.  Private Label

אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה.

להמשך קריאה »

פיתוח אב טיפוס למוצר

פיתוח אב טיפוס למוצר אחד השלבים החשובים וההכרחיים בפיתוח מוצר הוא בנייה ופיתוח אבטיפוס. כשיש בידי הלקוח אב טיפוס הוא מוכן לצאת לשוק ולעניין משקיעים

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן