מוצר "ליד"
הייתי שותפה לאורך 28 שנות העבודה שלי ביוזמות שונות שמטרתן הייתה דומה:
להרחיב את סל המוצרים, לשפר את הקיים ו/או להגדיל את השוק.
הצטרפתי לסדנאות, למספר ימים לסיעור מוחות.
התבקשתי להעלות ליצרני חומר גלם וייצרני מוצרים רעיונות למוצרים, מתוך הכרות רבת שנים את החברה.
אבל לא מתוך תהליך חקר מובנה.
חיברתי בין יזמים שפנו אלי עם מוצר חדש לבין גופים שיכולות להוות משקיע אסטרטגי למוצר.
בשיחות עם לקוחות, הועלתה בפני לא פעם הבקשה ל לייעל תהליך הרכבה ,הציע רעיונות להרחבת סל המוצרים, וכו’
רעיונות יש למכביר, אבל תמיד התלוותה אליהם אצלי ההתלבטות, המחשבה…
האם אני מקיפה את כל השיקולים ? האם הרעיון שאציג יהיה מדויק מספיק? האם אני מודעת לתמונה הגדולה?
רעיונות הבאים ממחשבה יצירתית בלבד, לעיתים מצליחים וזה מעולה!
אבל לא תמיד
יש בהם סיכון
מוצר “ליד”, לא מדויק עלול לפגוע גם כלכלית וגם תדמיתית בחברה.
מציעה לעבור תהליך חדשנות מובנה
תוכלו לפנות אלינו לשיחה בנושא.