סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

המצאה או חדשנות?

המצאה או חדשנות?

לעיתים מתבלבלים בין המצאה לחדשנות. ישראל היא מעצמה של חדשנות והמצאות.

בכל העולם מציינים את היכולות שלנו.

ולמרות שלעיתים קרובות המושגים האלה נשמעים, אנשים מתבלבלים ביניהם.

 

מהי המצאה?

המצאה היא פתרון חדש, שלא היה כמותו בעבר.

המצאה יכולה להיות טכנולוגית, מחשבתית, אפליקטיבית בעוד תחומים רבים.

דוגמא להמצאה הוא המנוע החשמלי,

על ההמצאות לרוב מגינים עם פטנט.

לאחר הגנה על פטנט הזכויות של ההמצאה הם של בעל הפטנט ומי שרוצה להשתמש בהמצאה חייב לקבל ממנו רשות ( משמע לשלם לו עבורה )


מהי חדשנות?

חדשנות היא לא המצאה
היא דרך חדשה ליעל תהליך, לקצר אותו ולהוזיל אותו,
חדשנות היא גם שילוב בין תהליכים כדי לשפר אותם.

היא יכולה להתבטא בכל דבר, בייצור מוצרים, במתן שרות משופר, בייעול תהליכים כמו שיווק , מכירה וכיוצא בזה.

חדשנות “תפורה” ללקוח ספציפי, מותאמת בדיוק לצרכים, ליכולות ולאתגרים שעליו להתמודד.

לזה קוראים חדשנות אפקטיבית

לדוגמא, פס יצור עתיר הרכבות על ידי בני אדם, יוכל לעבור תהליך חדשנות ולהפוך בחלקו/ כולו לממוחשב.

מחשוב פסי הייצור מקדם היום על ידי משרדי הממשלה במסגרת תעשייה  4.0

חדשנות יכולה להגיע גם מכיוון המוצר, יצרן המבקש לשפר את הרווחים על ידי הוספת מוצרים חדשים לסל המוצרים שלו.

צוות “מרעיון למוצר”  אלוף בזה!

לבקר במפעל, ללמוד אותו, ולהציע מוצרים חדשים עבורו.

אנחנו מקדמים חדשנות אפקטיבית דרך המוצר גם במסגרת המכינה למו”פ.
זו הגדרה קצת אמורפית עבורך ובכל זאת תפסה לך את המבט,
אם כך , אולי כדי שנדבר?

 

חברות מתעשיית מוצרי הצריכה המכירות את שיטת הייצור והפיתוח ועולות על המצאות וחידושים לא אחת, נעזרות במחלקת המחקר והפיתוח שלהן כדי להביא רעיונות פונקציונליים חדשים.

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
תמונה של מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

פיתוח אב טיפוס למוצר

פיתוח אב טיפוס למוצר אחד השלבים החשובים וההכרחיים בפיתוח מוצר הוא בנייה ופיתוח אבטיפוס. כשיש בידי הלקוח אב טיפוס הוא מוכן לצאת לשוק ולעניין משקיעים

להמשך קריאה »

תהליך חדשנות

מרעיון למוצר, משרד לפיתוח עיצוב מוצרים, מציג עבורכם, יזמים,את רשימת המשקיעים והאנג’לים בישראל
משקיעים היום לא שמים כסף על רעיון .
הם רוצים לראות מוצר עובד, מצגת מגובשת עם תוכנית עסקית.
ממליצה לכל מי שפונה למשקיע שיגיע מגובש עם רעיון מתוכנן, מעוצב ובנוי.

להמשך קריאה »

  פשוט ובלי הרבה סיכון.  Private Label

אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן