סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

ארונות קודש

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

חברה לעיצוב מוצרים עיצוב תעשייתי ,בניית אבי טיםסמרעיון למוצר עיצוב מוצרים בטכנולוגיות ייצור שונות

עיצוב ארונות קודש היה עבורי חוויה בלתי נשכחת.

שמחתי על הפניה אלי ומיד צללתי לעבודה.

איך מעצבים ארון קודש?

ארון קודש מתחבר לי למקורות, למסורת, לזיכרונות ילדות עם אלה שכבר אינם איתי .

האמוציות התערבבו לי בעבודה.

כשם ששמחתי לעצב, התקשיתי להתחיל:

אך מעצבים תפילה? צום כיפור ותענית אסתר?

איך מתרגמים לחומר זיכרונות, געגועים, טעם עוגיות שקדים וסוכריות לוז עטופות טול לבן?

כל אחד מאיתנו שייך, מן הסתם, לאחד מזרמי היהדות, כך שעיקר בתי הכנסת שביקרתי היו שייכים לזרם אליו אני שייכת.

ולכן,

לפני שציירתי קוים, והגדרתי צורות, שוטטתי בין סגנונות שונים של בתי כנסת.

ככל שהעמקתי התרחבה בתודעתי גודלה של קשת הסגנונות הקיימת בארץ ובעולם:

אלו שמעטרים את ארונות הקודש בפיתוחי גילוף אין ספור.

אחרים שיעדיפו שיש וזהב על עץ

ומי שיעצבו ארון צבעוני בכחול, אדום, צהוב וירוק.

ועד אלו שיצניעו אותו עד כדי מינימליזם.

בתמונה מופיע ארון קודש שעיצבתי עבור הזרם רפורמי, בקהילה צעירה.

עיצוב מנימליסאטי,  בקוים נקיים

עץ ונירוסטה.

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
תמונה של מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

רעיון למוצר ופטנטים

יש לכם רעיון למוצר חדש? אל תחששו מתהליך הפיתוח, רישומו כפטנט ושאר המשימות הכרוכות בתהליך – סטודיו ‘מרעיון למוצר’ ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסיומו בצורה המקצועית ביותר ולא ישאיר אף אבן לא הפוכה לפני השגת המטרה.

להמשך קריאה »

בניית תיק מוצר

תיק מוצר הוא סה”כ השרטוטים, המודלים וההגדרות של המוצר. התיק מופק בסוף תהליך העיצוב והפיתוח כשכל ההגדרות סגורות עד רמת הטקסטורה, טולרנסים לייצור, חומרי גלם

להמשך קריאה »

גיוס כספים לפיתוח מוצר

אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן