חיפוש פטנטים מחקר שוק
מחקר שוק וסקר / חיפוש פטנטים
לפני שמחליטים אם להיכנס לפרויקט או לא, הרבה לפני שנכנסים לעצוב מוצר, לתכנון, להשקעת משאבים – כסף וזמן, חשוב וקריטי לערוך מחקר שוק וסקר פטנטים. אלה שני כלים ראשונים שמנחים אותנו אם לעשות את הצעד הבא או לא.
סקר / חיפוש פטנטים נועד לבדוק אם הרעיון של הלקוח מקורי או מוגן כבר על ידי משהו אוחר. הוא נערך על ידי מומחים, עורכי דין ומיידענים שהתמחו בתחום. עלות סקר פטנטים מקצועי עולה אלפי שקלים.
ב “מרעיון למוצר” ממליצים לכל לקוח, לערוך סקר פטנטים ראשון, בעצמו, מבלי לשלם אלפי שקלים לבעלי מקצוע. איך עושים את זה?
נוכל, בשמחה רבה, בעזרת הנחייה קצרה, להסביר לכם כיצד לעשות זאת.
סקר פטנטים עצמאי הוא חינמי, מחייב ידע סביר באנגלית.
אם בסקר הפטנטים העצמאי, מצאתם שהרעיון שלכם מוגן כבר על ידי מישהו אחר, חסכתם כסף רב. בשלב זה אתם יודעים שהרעיון שלכם לא מקורי ולא תוכלו להגן עליו. מתסכל, אבל לא בזבזתם משאבים לחינם.
במידה והרעיון שלכם אינו מוגן על ידי משהו אחר, זה הזמן שלנו להיכנס לתמונה . ולערוך עבורכם סקר פטנטים מקיף ולברר, באופן מקצועי ומעמיק, אם בכל העולם לא הוגש פטנט זהה לרעיון שלכם .
מה ההבדל בין סקר פטנטים חינמי לזה המקצועי?
ההבדל הוא עומק החיפוש, אנשי מקצוע מגיעים למאגרי מידע בתשלום, בכל העולם, שאינם חשופים לקהל הרחב.
סקר הפטנטים המקצועי הוא בסיס לכתיבת הפטנט שלכם.
מה הוא מחקר שוק?
מחקר שוק הוא בדיקה השוק העולמי הרלוונטי למוצר שאתם עומדים לפתח.
מחקר שוק מקיף נושאים אין ספור ולרוב אנחנו מגדירים את תחומי הבדיקה.
נושאי המחקר מגוונים: מתחרים, מחיר, טרנדים, פילוח אוכלוסייה, לקוחות פוטנציאליים, חולשות וחוזקות של השוק אליו אתם מכוונים, עלויות מוצרים דומים למוצר שתפתחו, אופי השיווק למוצר שלכם ועוד.
מחקר שוק נעשה במספר רמות ומותאם לצרכי המוצר ולתקציב הלקוח.
חברות קטנות ובינוניות (הלקוח) שפונות אלינו מקבלות סקר פטנטים מקצועי ומחקר שוק מעמיק, משם נכנסים לשלב שנקרא איפיון המוצר.
מניסיוננו, חברות שעברו את שלב המחקר וסקר הפטנטים, מדייקות מאוד את המוצר ומגיעות לתוצאות טובות יותר במכירה.