סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

גיוס כספים – מימון פרוייקט פיתוח

 

 כיצד להשיג מימון פיתוח רעיון?

אפשר לגשת לבנק , להשתמש בהון פרטי ואפשר גם לפנות לקרנות הון סיכון.

חברות סטארטאפ, בתהליך גיוס לפיתוח מוצר חדש ,חשוב שתכירו את קרנות ההון סיכון הקיימות בארץ ובמה הן משקיעות.

מצרפות לנוחיותכם שמות הקרנות ודגשים על תחומי ההשקעה.

קרנות הון סיכון בארץ:

פיטנגו- קרן הון סיכום גדולה,משקיעה בסטארטאפים, ברמות פיתוח מוצר שונות, ברמת המצאה גבוהה, לא רק בפאן הטכנולוגי. מעדיפה פרויקטים בעלי תרומה לאנושות.

 JVPקרן הפועלת בעיקר בירושלים ומשקיעה בפיתוח טכמולוגי בעיר.

 Lightspeed- קרן הון סיכון מומלצת למי שעוסק בתוכנה, מחשוב וענן ותשתיות אירגוניות.

מאגמה– קרן הון סיכון שהשקיעה בwaze .  אנשי הקרן נותנים ליווי צמוד ליזמים משלבים מוקדמים ועד ביסוסה של החברה.

קרן ג’נסיס- מבין ותיקות הקרנות בארץ , משקיעה בסטרטאפים, בשלבים מאוד ראשונים של הפרוייקט.

קרנות בין לאומיות:

סקויה, סקוור, קפיטל וקרן בנצ’מרק– שמשקיעה בישראל מיליונים.

ממליצים בחום לגשת לקרנות עם הגדרת פרויקט ברורה.

משקיע בודק עשרות רעיונות ביום וכדי ללכוד את תשומת הלב שלו צריך להגיש פרויקט מדויק.

נשמח לעזור לכם להכין לפרויקט לקראת  הצגה למשקיעים .

מוזמנים ליצור איתנו קשר לשיחת יעוץ חינם לחץ כאן.

יש לך רעיון?
צור קשר

גלאי אש(1), עוצב על ידי אירית פרג'ון רולדאו- מרעיון למוצר

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
תמונה של מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

בית חכם

עיצוב אביזרי בית חכם אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר

להמשך קריאה »

  פשוט ובלי הרבה סיכון.  Private Label

אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה.

להמשך קריאה »

עולם המטאברסי/ מטאוורסי

תוך 3 שנים 15% מהציבור בעולם יתחבר למטאברס, שוק שמנהל 800 מילאר דולר בשנה.
כל המותגים מגודל מסוים ומעלה ייקחו חלק בעולם הזה
לכולנו יהיה אווטאר אישי.
בקרוב מאוד נחייה בתוך עולם וירטואלי.
נוכל לעצב את הבית שלנו בכל יום מחדש מבלי להחליף את הרהיטים.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן