סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

  פשוט ובלי הרבה סיכון.  Private Label

פשוט ובלי הרבה סיכון.  Private Label

(מנקודת מבט של מעצב מוצר)

מגיעים אלינו יזמים וחברות שזיהו מוצר טוב בשוק ורוצים להצטרף לחגיגת המכירות.

כדי להרחיב את סל המוצרים או כדי לפרוץ לשוק בפעם הראשונה.

פלטפורמות שיווק ענקיות כמו אמזון מאפשרות למכור כמויות דמיוניות לצרכנים

על פני כל הגלובוס גם אם יושבים בבית עם פיג’מה ושוקו חם.

בחרתם מוצר אנונימי מעולה? כזה שכל אחד צריך בבית, והמכירות שלו בשמיים.

טוב, אבל…

גם אם תפתחו חנות באמזון, למה שיקנו דווקא מכם? הרי יש אלף כמוכם ( בלי להגזים )

כדי שתבלטו בים המוצרים סביבכם המוצר שלכם יצטרך לפחות את אחת מהתכונות הבאות:

או שיתייג ב

Private Label

ו/או

שתוסף לו תכונה חדשה שתמקם אותו מעל המתחרים.

זה סינית עבורכם? בלי לחץ..

מאתיים מילים מפה הכל יהיה ברור.

Private Label  מה זה לתייג ב

המשמעות בפועל זה לייחד את המראה של המוצר מהאחרים,

לעצב אותו עדכני יותר, מגניב, אולי עם הומור, שונה.

הצלחתם לתפוס את העיין של הקונה שנייה אחת יותר מהשאר, יש סיכוי שיעדיף את המוצר שלכם.

אם מחיר המוצר שלכם לא יקר באופן חריג מהמתחרים…. אתם בעדיפות .

השם של המוצר והלוגו שתעצבו חייבים להיות תואמים את התפקוד שלו, את מה שאתם

 מבטיחים שיעשה, כדי לחבר/ להסביר אתו ללקוח באופן ישיר, מידי.

כלכלית זה עדיף.

אין השקעה בפיתוח וכלים ייעודיים לייצור. שהן השקעות מסיביות בהכנסת מוצר לשוק.

אין צורך בכל זה.

פונים למעצב מוצר, הוא ימתג מחדש את המוצר. יקנה לו מראה, שם ולוגו חדש.

האמת… כלום כסף בהשוואה לפיתוח וייצור תבניות ייעודיות.

אנחנו צברנו קלומטרז’ לא מבוטל בתחום כך שנוכל

לעזור לכם גם למצוא ולפנות אל היצרן המתאים ממנו תוכל להזמין אתן במיתוג החדש.

 

איך מוסיפים תכונה חדשה למוצר שתמקם אותו מעל המתחרים? .

זה ה”חוזקה” שלנו- מעצבי המוצר .

לפעמים אנחנו מוסיפים שינוי קל, שעולה “פרוטה וחצי” שמשדרג ומבליט את המוצר פלאים מעל המתחרים.

האתגר הוא להוסיף ערך משמעותי מבלי לייקר מאוד את המוצר.

דוגמאות לתכונות שידרגו את המוצרים:

שינוי האריזה מחד פעמית לרב פעמית, תוספת פתרונות תלייה למוצר, שימוש נוסף למוצר,

מידות נוספות, שינוי צבע לקהל חדש ועוד רעיונות מיוחדים שהלקוחות שלנו מבקשים להשאיר רק אצלם.( סורי)

 

בא אלינו לקפה? מבטיחים קפה טוב

אנחנו יודעים לעצב לאת המוצר שאתם תמכרו בגדול

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
תמונה של מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

גיוס הון ומשקיעים

קרנות הון סיכון, מידע חשוב לייזמים וחברות פיתוח. כל יזם עומד בתחילת דרכו מול מחסומים ואתגרים רבים. אחד האתגרים המשמעותיים הוא גיוס הון לפרויקט. ככל,

להמשך קריאה »

פיתוח אב טיפוס למוצר

פיתוח אב טיפוס למוצר אחד השלבים החשובים וההכרחיים בפיתוח מוצר הוא בנייה ופיתוח אבטיפוס. כשיש בידי הלקוח אב טיפוס הוא מוכן לצאת לשוק ולעניין משקיעים

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן